لطفا چند لحظه صبر نمائید


0.0 (0)
بدون دیگاه
رنگ :
گارانتی :

دوربین فیلمبرداری ورزشی هوکو Hoco D3 یک دوربین با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا و عکاسی با وضوح 12 مگاپیکسل که برای یک دوربین در این اندازه بسیار مناسب است، این دوربین در بین ورزشکاران، دوستداران طبیعت و ماجراجویان نیز محبوب میباشد. دوربین D3 برای تصویربرداری های ورزشی مختلف مانند اسکی، موتور سواری و دیگر ورزش ها نیز مناسب است، این دوربین این امکان را به ما میدهد که در هر زمان و هر کجا به ضبط تصاویر بپردازیم و هیچ لحظه ای را از دست ندهیم. قابلیت فیلمبرداری با وضوح 4K دوربین 12 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر،زوم اپتیکال 4 برابر و قابلیت فوکوس خودکار، قابلیت ضد آب بودن تا عمق 30 متر به همراه کیس ضد آب، خروجی HDMI، پشتیبانی از Wi-Fi، باتری 1050 میلی آمپری لیتیومی با قابلیت 80 دقیقه فیلمبرداری، نرم افزار اختصاصی Ez iCam از ویژگی های این دوربین بوده که امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار داده است. همچنین دوربین Hoco D3 دارای طراحی شیک، اندازه کوچک، سازگار با iOS 8 و اندروید 4 و بالاتر میباشد.

قبل از خرید لطفا استعلام بگیرید

آماده ارسال از 2 روز کاری آینده

4 عدد در انبار باقیست

تا پایان پیشنهاد

حداکثر خرید 4 حداقل خرید 1

4,800,000 8 %
4,450,000 تومان

بازگشت کالا به دلیل "انصراف از خرید" در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.

بازگشت وجه در صورت ناموجود بودن کالا, روز بعد با هماهنگی انجام می شود.

جدول تخفیفات خرید عمده

حداقل خرید: 3 میزان تخفیف : 60,000 تومان

معرفی

طراحی دوربین فیلمبرداری ورزشی هوکو

زاویه‌ی دید ۱۷۰ درجه‌ای دوربین فیلمبرداری ورزشی هوکو D3 ، نه تنها به ثبت جزئیات بیشتر منجر می‌شود، بلکه به شما این امکان را نیز می‌دهد تا تصاویر منظره‌ای خارق‌العاده‌ای را ثبت نمایید. قابلیت فیلم‌برداری Full HD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و با فرمت  Mp4، امکان ثبت فیلم‌های بی‌نظیر را به شما می‌دهد. همچنین، در منوی تنظیمات می‌توانید، در صورت نیاز، کیفیت فیلم‌برداری را به کیفیت‌های پایین‌تری همچون HD تغییر دهید. علاوه بر این، با توجه به سیستم لرزش‌گیر هوکو  D3، دیگر نیازی نیست که نگران تیره و تار شدن تصاویر و فیلم‌های خود باشید. نمایشگر ۲ اینچی LCD تعبیه شده در پشت دوربین اکشن کمرا هوکو  D3، به کاربران در امر تصویربرداری و فیلم‌برداری کمک شایانی می‌کند و کاربران می‌توانند با مشاهده‌ی منظره‌ی پیش رو از طریق نمایشگر، بهترین تصویر را ثبت نمایند.

ویژگی ها

دوربین ورزشی هوکو D3 با استفاده از محافظ تعبیه شده در کنار دوربین توسط شرکت سازنده، توانایی تحمل فشار آب تا عمق ۳۰ متری را دارد؛ پس اگر تمایل به تصویربرداری در حین شنا و غواصی هستید، دیگر نگران نباشید، چرا که هوکو D3 در اختیار شما است.قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق شبکه‌ی  Wi-Fi؛ امکان اشتراک گذاری محتوا از دوربین هوکو D3 به وسایل الکترونیکی هوشمند را فراهم آورده است. همچنین با استفاده از این قابلیت و نصب برنامه‌ی مخصوص بر روی تلفن همراه هوشمند خود، می‌توانید هوکو D3 را با استفاده از تلفن همراه خود، از راه دور کنترل نماید. فقط توجه داشته باشید، این قابلیت تنها در تلفن‌های هوشمندی که از نسخه‌ی ios 8 و یا android 4.0 به بالاتر بهره می‌گیرند، قابل استفاده می‌باشد.

دوربین اکشن کمرا هوکو  D3، همچنین دارای درگاه Micro HDMI و درگاه USB نیز می‌باشد که به ترتیب امکان پخش تصویر بر روی نمایشگرهای بزرگتر، از جمله تلویزیون و امکان انتقال و اشتراک محتوا را فراهم می‌آورند.پشتیبانی دوربین هوکو D3 از کارت‌های حافظه‌ی microSD تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت، نگرانی‌های شما بابت محل ذخیره‌سازی تصاویر و فیلم‌هایتان را برطرف می‌کند.دوربین اکشن کمرا هوکو D3 با بهره‌گیری از باتری لیتیومی ۹۰۰ میلی‌آمپری، امکان تصویربرداری پیوسته تا ۹۰ دقیقه را برای شما فراهم می‌آورد.( البته بدون استفاده از قابلیت اتصال Wi-Fi) با توجه به زمان شارژ حدوداً ۲۰۰ دقیقه‌ای باتری هوکوD3و با توجه قابل تعویض بودن باتری این دوربین، توصیه می‌شود.

مشخصات فنی
سایر توضیحات
دوربین ثبت وقایع خودرو هوکو مدل DV3
ظرفیت باتری 200 میلی آمپر ساعت
پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت کلاس 10
نوع پردازنده GC2053
نوع سنسور JL5601A
دارای ورودی تایپ سی با شدت جریان 5V/1.5 A و طول کابل 3.5 متر
طول کابل: 5.5 متر
پشتیبانی از 22 زبان: چینی، انگلیسی، روسی، عربی، دانمارکی، تایلندی، لهستانی، فارسی، اسپانیایی، مالایی، یونانی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی، ترکی، لاتین، رومانیایی، عبری، برمه ای، اوکراینی، ویتنامی
دیافراگم F2.0
دارای لنز عریض ( واید ) 140 درجه ای
دوربین دنده عقب این محصول HD
دارای سنسور دید در شب
وضوح فیلم 1080P@30FPS
2 میلیون پیکسل صفحه نمایش 2,2.45 اینچی IPS HD
ضبط رانندگی با وضوح بالای IPS
وضوح صفحه نمایش 240x432
کنترل اصلی: سنسور JL5601A GC2053
سایز : 70.5 x 48.3 x 35.8 میلی متر
دوربین عقب 720P
دارای گواهینامه QC PASS جهت تایید بررسی و آزمون‌های کیفیت سنجی
دارای تمام استانداردهای بین المللی
لطفا چند لحظه صبر نمائید