لطفا چند لحظه صبر نمائید

22510

هندزفری بلوتوثی مدل Robot CD-3 mini


0.0 (0)
بدون دیگاه
رنگ :
گارانتی :

هندزفری بلوتوثی رموجت مدل CD-3 mini یک ایرپاد گیمینگ با طراحی خاص و بدنه فلزی و نسخه بلوتوث 5.3 و کیفیت تفکیک صدای عالی ، بهترین گزینه برای طرفداران ایرپاد های گیمینگ هستش چون علاوه بر سخت افزار و کیفیت بالای ساخت این محصول ، دارای یک زنجیر فلزی نیز هست که میتونید این ایرپاد جذاب رو به صورت یک گردنبند لاکچری همیشه همراه خودتون ببرید و ازش لذت ببرید.

قبل از خرید لطفا استعلام بگیرید

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

4 عدد در انبار باقیست

حداکثر خرید 4 حداقل خرید 1

2,600,000 تومان

بازگشت کالا به دلیل "انصراف از خرید" در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.

بازگشت وجه در صورت ناموجود بودن کالا, روز بعد با هماهنگی انجام می شود.

جدول تخفیفات خرید عمده

حداقل خرید: 4 میزان تخفیف : 25,000 تومان

معرفی

هندزفری بی سیم گیمینگ Robot CD_3mini از سری گجت‌های خوش‌ساخت است که به خصوص برای گیمرها انتخابی عالی محسوب می‌شود. طراحی استاندارد و مطابق با ارگونومی گوشی‌های هدفون مدل Robot CD_3mini ، علاوه بر ایجاد راحتی در استفاده طولانی‌مدت، سبب شده‌ است تا جای هیچ‌گونه نگرانی در خصوص خارج شدن گوشی‌ها هنگام انجام فعالیت‌های مختلف باقی نماند. از دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به راه‌اندازی ساده و عدم تاخیر صدا اشاره کرد که سبب افزایش رضایت کاربران از این محصول شده است. کیفیت صدای مناسب دستگاه و وضوح بسیار بالای صدای در حال پخش نیز در افزایش رضایت کاربران از هدفون تاثیر به‌ سزایی داشته است. به عنوان تکمیل‌کننده قابلیت‌های این مدل می‌توان به باتری قدرتمند تعبیه شده در گوشی‌ها اشاره کرد که انرژی از دست رفته خود را در مدت زمان کوتاهی بازیابی می‌کنند. هم‌چنین این گوشی‌ها به دلیل بهره‌مندی از ظرفیت بالا می‌توانند بمدت 4 ساعت جهت مکالمه بی وقفه و بدون نیاز به شارژ مجدد به فعالیت بپردازند. باتری ایرفون‌های Robot CD_3mini ، تقریبا حدود 4.5 ساعت بسته به موسیقی و حجم صدایی که گوش می‌کنید، شما را همراهی می‌کنند و به پخش موسیقی برای شما می‌پردازند. کیفیت و کارایی در عین بهره‌مندی از قابلیت‌های روز دنیای تکنولوژی سبب شده است تا این هندزفری در نظر کاربران بسیار محبوب واقع شود و بتواند فروش خوبی را رقم بزند. هندزفری بی سیم Robot CD_3mini با استفاده از بلوتوث و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه موردنظر شما متصل می‌شود و تا فاصله 10 متری از دستگاه متصل، می‌تواند عملکرد بدون نقصی را ارائه دهد.

مشخصات فنی
نوع گوشی
دو گوشی
قطر درایور
13 میلی‌متر میلی‌متر
پاسخ فرکانسی
20-20000 هرتز
نوع اتصال
بلوتوث
رابط‌ها
USB Type-C
نوع کابل
USB Type-C
مناسب برای
آقایان و بانوان
سایر مشخصات
فرمان دهی لمسی ؛ 11 فرمان از داخل دفترچه راهنما میتوانید به این حالت ها دسترسی پیدا کنید
برای اولین استفاده از این محصول حتما یک ساعت شارژ کنید و برای شارژ کردن محصول دقت کنید که فقط با شارژر های غیر فست شارژ باید این محصولات شارژ بشود
اقلام همراه هدفون
کابل شارژ- زنجیر فلزی - دفترچه راهنما
لطفا چند لحظه صبر نمائید