لطفا چند لحظه صبر نمائید

رینگ لایت جی ماری مدل FM-21R


0.0 (0)
بدون دیدگاه
رنگ :
گارانتی :

رینگ لایت سالنی جی ماری FM-21R یک رینگ لایت کارآمد با ابعاد متوسط است که از توان خروجی 72 وات بهره می‌برد. در بخش داخلی حلقه این محصول، ۳ جایگاه برای قرارگیری موبایل های هوشمند تعبیه شده است و همراه محصول نیز ۳ عدد هولدر موبایل ارائه می‌گردد. این هولدرها قابلیت شکل‌پذیری را دارند که همین امر موجب شده تا کاربر بتواند موبایل خود را در زاویه دلخواه روی رینگ لایت قرار دهد. با استفاده از این هولدرها می‌توانید موبایل‌هایی با عرض 6 تا 8 سانتی‌متر را روی رینگ لایت قرار دهید. این نگهدارنده‌ها همچنین قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای به اطراف را نیز دارند.

قبل از خرید لطفا استعلام بگیرید

آماده ارسال

1 عدد در انبار باقیست

حداکثر خرید 1 حداقل خرید 1

2,700,000 تومان

بازگشت کالا به دلیل "انصراف از خرید" در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.

بازگشت وجه در صورت ناموجود بودن کالا, روز بعد با هماهنگی انجام می شود.

معرفی

از ویژگی‌های مهم جیماری FM-21R قابلیت کنترل بی‌سیم آن است که این امر از طریق ریموتی که همراه دستگاه عرضه می‌شود صورت می‌گیرد. با استفاده از این ریموت می‌توانید تا توان خروجی دستگاه را تنظیم کرده و یا دمای رنگی آن را تغییر دهید، دمای رنگی آن قابلیت تنظیم در بازه 2900 تا 6500 درجه کلوین را دارد. همچنین از عمر مفید 50000 ساعته برخوردار میباشد.

مشخصات فیزیکی رینگ لایت FM-21R به همراه پایه 803

رینگ‌لایت جیماری مدل Fm-21R از رنگ و کیفیت بدنۀ نسبتاً خوبی ساخته است. روی بدنه دکمۀ خاموش-روشن، پیچ‌های تنظیم شدت نور و تنظیم دمای رنگ دیده می‌شود. در کنار این‌ها درگاه برق و چهاردرگاه USB روی بدنه قابل مشاهده است. قطر داخلی این محصول برابر با 40 سانتی‌متر و قطر خارجی آن 52 سانتی‌متر میباشد. همچنین وزن محصول نیز برابر با 1000 گرم بوده و بدنه آن از پلاستیک ABS مقاوم ساخته شده است. بدین ترتیب می‌توان گفت با محصولی مواجه هستیم که در عین دارا بودن ویژگی‌های کارآمد، دارای ابعاد و وزن مناسبی نیز هست که این امر جابه‌جایی و همچنین استفاده از رینگ لایت را بسیار آسان می‌کند.

همچنین در این رینگ‌لایت آرایشگاهی از تکنولوژی SMD استفاده شده است که لامپ‌ها بر اساس لحیم‌کاری بدون ایجاد سوراخ روی صفحه board ساخته شده‌اند. FM-21R برای تأمین انرژی خود به برق مستقیم نیاز داشته و به همین منظور یک کابل برق همراه آن ارائه می‌شود. این رینگ لایت علاوه بر پورت برق از 4 پورت 5 ولتی USB 2.0 برخوردار میباشد که میتوان حین کار با رینگ لایت، همزمان گوشی خود را شارژ کنید. این محصول به همراه سه پایه نور Light Stand 803 میباشد و در صورت نیاز به پایه قوی تر میتوانید رینگ لایت و سه پایه را به صورت جدا به سبد خرید خود اضافه کنید.

 

مشخصات فنی
دمای رنگ
3200 تا 6000 کلوین
زاویه نوردهی
180 درجه درجه
وزن
1000 گرم گرم
ویژگی ها
فاقد باتری (قابل استفاده با برق شهری) دارای قدرت خروجی 72 وات دارای دو دیمر جهت تنظیم قدرت خروجی نور در هر کلوین به صورت مجزا دارای 4 عدد پورت USB جهت شارژ همزمان موبایل حین کار با رینگ لایت به همراه 3 عدد هولدر موبایل قابل انعطاف جهت استفاده هم زمان 3 عدد گوشی همراه برای مواقعی که نیاز داشته به صورت هم زمان ویدئو زنده خود را در 3 اپلیکیشن اینستاگرام،یوتیوب دارای 3 هات شو جهت نصب انواع میکروفون،آینه و کلیه تجهیزات دارای کفشک دارای ریموت کنترل جهت کنترل از راه دور رینگ لایت
لطفا چند لحظه صبر نمائید