لطفا چند لحظه صبر نمائید

هدست بلوتوثی لنوو مدل NAS XT96 True Wireless  Case


0.0 (0)
بدون دیگاه

هندزفری بی سیم لنوو Lenovo XT96 دارای بلوتوث نسخه 5.1 می باشد..با استفاده از این هندزفری شما می توانید تا فاصله ده متری بدون افت کیفیت صدا را بشنوید و به موسیقی دلخواهتان گوش دهید. از قابلیت های بلوتوث 5.1 میتوان به اتصال آسان و انتقال وایرلس بالا بدون تداخل سیگنالی اشاره کرد. بُرد بلوتوث این محصول حدوده 10 متر می باشد. همچنین این محصول دارای حالت تاخیر بسیار پایین (60 میلی ثانیه) می باشد که شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از تاخیر ایجاد شده به دیدن فیلم و یا بازی کردن بپردازید.
ظرفیت باتری هندزفری بلوتوث لنوو مدل XT96 برابر با 300 میلی آمپر ساعت است و ظرفیت باتری هر هدفون نیز 30 میلی آمپر ساعت می باشد. میزان شارژدهی برای ایرفون های این هندزفری جهت شنیدن موسیقی به حدود 3.5 ساعت (3.7V) می‌رسد، این مقدار با در نظر گرفتن میزان شارژ کیس به حدود 20 ساعت خواهد رسید. شما برای شارژ کامل هندزفری لنوو XT96 فقط به یک 1 ساعت شارژ نیاز دارید که به وسیله کابل تایپ سی (Type-C) ا از قسمت پایین هندزفری قابل اجراست.

قبل از خرید لطفا استعلام بگیرید

آماده ارسال

4 عدد در انبار باقیست

حداکثر خرید 4 حداقل خرید 1

666,500 تومان

بازگشت کالا به دلیل "انصراف از خرید" در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.

بازگشت وجه در صورت ناموجود بودن کالا, روز بعد با هماهنگی انجام می شود.

جدول تخفیفات خرید عمده

حداقل خرید: 4 میزان تخفیف : 20,000 تومان

معرفی

صدای شنیده شده از هندزفری بلوتوث لنوو مدل XT96 ، صدایی با کیفیت و لذت بخش می باشد. زیرا قطر درایور اسپیکر های این هندزفری بلوتوث برابر با 13 میلی متر است و حساسیت آن حدوده 109 دسی بل می باشد. آمپدانس این هدفون 32 اهم بوده و بازه فرکانس پاسخ گویی آن از 20 تا 20000 هرتز می باشد. همچنین این محصول دارای نویز گیر بوده که باعث می شود در هنگام تماس صدا های اضافه محیط حذف شده و بهترین صدای ممکن به گوش شما برسد؛ بعلاوه صدای شما نیز خیلی شفاف برای طرف مقابل ارسال می شود.
AAC و SBC کدک های هستند که باعث فشرده سازی فایل ها می شوند. این ویژگی کمک می‌کنند تا شما بتوانید موسیقی را با صدایی بهتر بشنوید به گونه‌ای که جزئیات به خوبی در آن قابل تمیز دادن باشد و کدک‌های صوتی بیشتری برای شما پوشش داده شوند. به این ترتیب آنچه که می‌شنوید، از کیفیت بهتر و بالاتری برخوردار است.
هندزفری بلوتوث لنوو مدل XT96 در برابر آب، رطوبت و عرق کردن مقاوم می باشد.

مشخصات فنی
نوع گوشی
دو گوشی
نوع اتصال
بلوتوث
رابط‌ها
USB Type-C
مناسب برای
آقایان و بانوان
لطفا چند لحظه صبر نمائید