لطفا چند لحظه صبر نمائید

21066

پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 TSCO TFan 01 Fan


0.0 (0)
بدون دیدگاه
رنگ :
گارانتی :

پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 از جمله ابزارهایی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید فضای مطبوعی در اتاق یا محل کارتان برای خود به‌وجود بیاورید. ابعاداین پنکه درحدود 20.3x13.5x28 سانتی‌متر بوده و وزن آن 177 گرم است. این پنکه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و می‌توانید به دلخواه آن را تنظیم کنید و در مکان‌های مختلف اتاقتان قرار دهید. این پنکه چعار پره بوده و جنس پره‌های پنکه از پلاستیک است. این پنکه دارای باتری بوده و ظرفیت باتری آن 1200 میلی آمپر ساعت است. مدت زمان شارژ باتری 4 ساعت خواهد بود و طول عمر باتری 1.5 ساعت است. فن این پنکه دارای دو حالت سرعت است. سرعت فن 4000RPM خواهد بود. همچنین پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 ولتاژ ورودی DC 5V دارد.

قبل از خرید لطفا استعلام بگیرید

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

موجود در انبار

حداکثر خرید 10 حداقل خرید 1

390,000 تومان

بازگشت کالا به دلیل "انصراف از خرید" در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.

بازگشت وجه در صورت ناموجود بودن کالا, روز بعد با هماهنگی انجام می شود.

معرفی

پنکه‌های رومیزی تسکو

پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 گزینه‌ای شارژی با قابلیت شارژدهی تا 1.5 ساعت بدون وقفه است از دو سرعت مختلف در عملکرد بهره برده است. این مدل پنکه‌ی دستی سرعت فنی تا 4000 دور در دقیقه دارد و با وجود وزن کمی در حدود 177 گرم به راحتی قابل حمل و نقل است. با این حال در کنار تمام مزایای نام برده شده برای آن، لازم است بدانید که زمان شارژ کامل باتری آن بالا و تا چهار ساعت است. در کنار آن سری آن قابلیت چرخش به چپ و راست را ندارد و تنها در راستای عمودی به شکل دستی قابل تغییر است.
 

قابلیت تنظیم سرعت و چرخش دستی به بالا و پایین

امکان چرخش دستی به بالا و پایین از جمله دیگر ویژگی‌های این مدل پنکه‌ی دستی است که متاسفانه از حالت چرخش اتوماتیک به چپ و راست پیروی نمی‌کند. درواقع دستگاه تنها به شکل ثابت و در یک جهت باددهی دارد. TFan 01 کالایی سبک و قابل حمل با امکان تغییر سرعت در دو حالت است. به دلیل همین مشخصه‌ها هم پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 می‌تواند گزینه‌ای کاربردی بر روی میز کار و یا قابل استفاده در ماشین سواری به شمار رود. محصول پیش روی شما دارای ریموت کنترل و تایمر نیست. از این رو در صورت نیاز به تغییر سرعت موتور و سری باید آن را به شکل دستی تنظیم کنید. اگرچه این نوع پنکه‌ی ایستاده وزنی به اندازه‌ی 177 گرم دارد ولی پایه‌ی آن در رقابت با مدل‌های رده بالاتر چندان حرفه‌ای نیست. همچنین بدنه‌ای محصول از پلاستیک معمولی ساخته شده است ولی جنبه‌ی حرفه‌ای خاصی ندارد و تا حدی ضعیف است.

شارژی با موتوری قدرتمند

 

این نوع پنکه‌ی دستی با استفاده از باتری قابل شارژ می‌تواند تا 1.5 ساعت باددهی بی‌وقفه داشته باشد، ولی نیاز است که قبل از استفاده آن را به مدت چهار ساعت به برق بزنید تا به طور کامل شارژ شود. از طرفی موتور این محصول هم بر خلاف ظاهر کوچکی که دارد بسیار قدرتمند است و می‌تواند چهار پروانه‌ی پلاستیکی آن را تا 4000 دور در دقیقه بچرخاند، از این رو گردش هوای کافی در فاصله‌ی نیم متری از هر طرف که سری آن قرار دارد را ایجاد می‌کند. اگرچه موتور سوار شده بر روی این پنکه از قدرت بالایی نسبت به بدنه‌ی آن برخوردار است و می‌تواند تا 4000 دور در دقیقه را مهیا کند ولی همین قدرت موتور می‌تواند عاملی برای صدای نسبتا زیاد پنکه باشد. به طوری که اگر شما هم جزو افرادی هستید که در زمان کار هر صدایی می‌تواند حواس‌تان را پرت کند، ممکن است پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 کالایی مناسب برای شما نباشد. با این حال این سیستم سبک و قابل حمل است و همین مشخصه‌ هم فاکتوری مهم برای اغلب خریداران به حساب می‌آید.

 

جمع‌بندی

پنکه رومیزی تسکو مدل TFan 01 کالایی کاربردی و دستی برای روزهای نه‌چندان داغ است که شارژی بودن باتری آن و امکان حمل راحت آن جزو مهم‌ترین مزایای پنکه به شمار می‌رود. این نوع کالای سرمایشی جزو دستگاه‌های صدادار با باددهی مناسب به حساب می‌آید اما سری آن امکان چرخش به طرفین را ندارد.
مشخصات فنی
درگاه‌های ارتباطی
ندارد
ابعاد
۲۰.۳x۱۳.۵x۲۸ سانتی‌متر
تعداد پره
4 عدد
جنس پره
پلاستیک
سایر توضیحات
با مدت زمان شارژ باتری: ۴ ساعت
طول عمر باتری: ۱.۵ ساعت
دارای دو حالت سرعت فن
سرعت فن: ۴۰۰۰RPM
ظرفیت باتری: ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
ولتاژ ورودی: DC ۵V
وزن
177 گرم
لطفا چند لحظه صبر نمائید