لطفا چند لحظه صبر نمائید

کنسول بازی قابل حمل گرین لاین مدل GP Pro Green Lion GP Pro Gaming Console


0.0 (0)
بدون دیدگاه

بعد از یک برهه سکون در بازار کنسول‌های دستی حالا شاهد یک دوره رشد جدیدی برای این پلتفرم هستیم. این یعنی قرار نیست که فقط Nintendo در این زمینه جولان بدهد. جایی که سونی هم بعد از مدت‌ها دوباره یک محصول دستی از کنسول PS5 را معرفی کرده است. استیم با Steam Deck وAsus هم با Rog Ally سعی کرده‌اند هر کدام به نحو خود سهم‌شان را در بازار ایفا کنند. با این حال نام چنین شرکت‌های معروف و صاحب نامی نباید ما را از سایر سازندگان کمتر مطرح و خلاق غافل کند. شرکتی مثل Green Lion هم حالا با ساخت یک کنسول دستی ساده و کاملاً سرگرم کننده، توانسته است توجهات را به سمت خود جلب کند.

قبل از خرید لطفا استعلام بگیرید

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

بازگشت کالا به دلیل "انصراف از خرید" در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.

بازگشت وجه در صورت ناموجود بودن کالا, روز بعد با هماهنگی انجام می شود.

وزن : 900 گرم
معرفی

کمپانی گرین یک کنسول بازی دستی را طراحی کرده که دارای بازی‌های نوستالژیک بوده و فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز است. نام این کنسول بازی همراه GP Pro Gaming Console است و با داشتن بیش‌از 10 هزار بازی کاملا اوقات بی‌کاری شما را پر می‌کند؛ در ضمن برای کودکانی که علاقه به بازی با گوشی‌موبایل دارند هم بسیار مناسب است و حسابی آن‌ها را سرگرم می‌کند.

قابل اتصال به نمایشگر بزرگ‌تر

طراحی کنسول بازی GP Pro به گونه‌ای است که به راحتی در دست جا می‌گیرد و یک بازی راحت و جذاب را به همراه دارد. ابعادی جمع‌وجور دارد و به راحتی می‌توانید آن را با قرار دادن درون جیب یا کیف با خود حمل کنید. دارای یک نمایشگر بزرگ 3.5 اینچ IPS با رزولوشن 480*640 است که کیفیت گرافیک و رنگ ها را به وضوح و با کیفیت بالا نمایش می دهد. کلید پاور آن در بخش کناری سمت راست است و به راحتی می‌توانید کنسول بازی قابل حمل را روشن و خاموش کنید.

در طراحی آن یک درگاه Mini HDMI وجود دارد و شما با استفاده از کابل مناسب می‌توانید دستگاه بازی را به مانیتوری بزرگ‌تر متصل کنید. در ضمن یک پورت صدای AUX هم دارد که برای اتصال هندزفری جک 3.5 و یا هدفون سیمی قابل استفاده است. دو درگاه MicroUSB هم برای آن در نظر گرفته شده است.

دارای باتری داخلی

درون این محصول گرین یک باتری با ظرفیت 2600 میلی‌آمپرساعت تعبیه شده و زمان زیادی برای بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ این دستگاه با ولتاژ 5V/7.5W کار می کند تا توان کافی برای عملکرد کارآمد دستگاه را فراهم کند. شارژ آن توسط آداپتور 5V/1.5A انجام می‌شود و تا 3 ساعت شارژدهی خواهد داشت. مدت زمان آماده‌به‌کار آن هم 10 ساعت است.

انواع بازی با سرعت بالا

با کنسول بازی گرین تعداد بسیار زیادی بازی کلاسیک و مدرن دارد و بیش از 10 هزار بازی از کنسول‌های  CPS / FBA / FC / GB / GBA GBC / GG / MAME / MD / NEOGEO / NGPC / PCE / PS1 / SFC / SMS / WSC را پیش‌رو خواهید داشت؛ بنابراین تکرار بازی‌ها شما را کلافه نخواهد نکرد. ویژگی دیگر آن داشتن پردازنده ARM Cortex-A9 است که با پردازش سریع یک بازی همگام‌سازی شده و بدون تاخیر را تجربه خواهد کرد.

دارای دو سیستم عامل Stock OS و Garlic OS است که بازی‌های مختص به خود را ارائه می‌دهند و شما با توجه به بازی‌ای که به آن علاقه‌مند هستید می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

در سیستم‌عامل Stock OS امکان سرچ بازی‌ها برایتان فراهم است و برای بیرون رفتن از بازی از قسمت Menu باید گزینه Close Game را انتخاب کنید.

سیستم‌عامل Garlic OS بازی‌ها را باکیفیت بهتری ارائه می‌دهد و عملکرد بهتری در Cpu، گرافیک و رم (256 مگابایت) دارد. برای خروج از بازی باید کلید Menu را سه بار بزنید.

مشخصات فنی
امکانات ارتباطی
دارای درگاه Type C
دارای درگاه HDMI
دارای درگاه HDMI
دارای ورودی رم میکرو تا حافظه 64 گیگابایت
امکانات و قابلیت‌ها
دارای محافظ صفحه
دارای صفحه نمایش با رزولوشن 640x480 پیکسل
دارای 16 امولاتور کنسول (هر امولاتور شامل چند بازی)
قابلیت اتصال گیم پد به HDMI
دارای باتری 2600 میلی‌آمپر با قابلیت 10 ساعت استفاده مداوم
اندازه صفحه نمایش
7 اینچ
پردازشگر گرافیکی GPU
ARM Cortex-A9
پردازنده
ARM Cortex-A9
توضیحات صفحه نمایش
7 اینچ با سایز 640 در 480
حافظه RAM
256 مگابایت
دقت صفحه نمایش
480 در 640
سایر توضیحات فنی
دارای 16 امولاتور کنسول (هر امولاتور شامل چند بازی)
سنسورها
فاقد سنسور
شکل
مستطیل
لطفا چند لحظه صبر نمائید