لطفا چند لحظه صبر نمائید

44547

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Blaze B10 ظرفیت 256 گیگابایت


0.0 (0)
بدون دیدگاه
رنگ :
گارانتی :

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Blaze B10 ظرفیت 256 گیگابایت یکی از فلش های خاص طراحی شده توسط این برند معتبر و با سابقه بوده که در نگاه اول ظاهر خاص آن نگاه کاربر را به خود جلب خواهد کرد. خطوطی روی بدنه فلش وجود دارد که در زیر آن با ظرافت خاصی یک سیستم نورپردازی جذاب پنهان شده است. این نورپردازی در صورت تغییر دمای بدنه فلش مموری شروع به فعال شدن و تغییر رنگ خواهد داد و جلوه ی زیبایی را در محیط کم نور و تاریک ایجاد خواهد کرد. متریال ساخت بدنه فلش پلاستیک بوده و برای آن دربی جهت محافظت از کانکتور در نظر گرفته شده است. شاید تنها نقطه ضعف فلش به نسبت قیمت آن همین بدنه پلاستیکی باشد که البته با توجه به دیگر نقاط قوت محصول قابل چشم پوشی خواهد بود.

قبل از خرید لطفا استعلام بگیرید

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

4 عدد در انبار باقیست

حداکثر خرید 2 حداقل خرید 1

1,410,000 تومان

بازگشت کالا به دلیل "انصراف از خرید" در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.

بازگشت وجه در صورت ناموجود بودن کالا, روز بعد با هماهنگی انجام می شود.

معرفی

انتقال سریع اطلاعات با رابط USB 3.2 Gen 1

در قسمت انتهایی حافظه همراه شیاری وجود دارد که می توان با آویختن بند یا آویز از گم شدن احتمالی فلش مموری جلوگیری نمود. فلش مموری سیلیکون پاور مدل Blaze B10 ظرفیت 256 گیگابایت از نوع USB 3.2 Gen 1 است بنابراین به محض متصل شدن به دستگاه مورد نظر مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و ... اطلاعات را با سرعت بالاتری نسبت به فلش های نسل USB 2.0 منتقل خواهد کرد. ظرفیت فلش برابر با 256 گیگابایت می باشد که پیشنهاد مناسبی برای افرادی است که روزانه نیاز بالایی به انتقال و یا ذخیره سازی اطلاعات دارند. طول عمر فلش به حدود ۱۰,۰۰۰ ساعت می رسد بنابراین تا سالیان سال همراه همیشگیتان خواهد بود.

دمای کاری فلش بین ۰ الی ۷۰ درجه سانتی گراد بوده و دمای ذخیره سازی آن بین ۴۰- الی ۸۵ درجه سانتی گراد است به این معنی که در محدوده های ذکر شده بدون هیچگونه افت کیفیت و سرعت به کارکرد خود می پردازد. این محصول موفق به کسب استانداردهای ایمنی و سلامت محصول شامل BSMI / CE / FCC / KC / EAC نیز شده است که تاییدی بر استفاده از متریال مرغوب و سازگار با بدن انسان در ساخت آن است.

 

مشخصات فنی
وزن
10 گرم گرم
رابط‌ها
USB 3.1
ظرفیت
256 گیگابایت گیگابایت
لطفا چند لحظه صبر نمائید